Çanakkale Markası; TRUVA TURİZM

Çanakkale’nin firması Truva Turizm yeniliklerle karayolu ulaşımında öncü ve yenilikçi firma özelliği ile göz dolduruyor. Truva Turizm araçlarındaki konfor, müşteri memnuniyeti araç yeniliği gibi özellikleriyle Türkiye genelinde ilk sıralarda yer alıyor.

2318
Çanakkale’nin yerel firması Truva Turizm kurulduğu günden bugüne Çanakkale halkının karayolu ulaşımında tercih ettiği ilk firma özelliğini koruyor. Truva  Turizm Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ahmet Demir, yeni yapılan Otogara otobüslerin gitmesi konusunda ciddi baskı olduğunu belirterek, “Çanakkale den geçen transit otobüslerimiz var. Bunların otogara girmesi bir saat zamana mal oluyor. Bu otobüsler için Çanakkale’nin belli bir yerinde indi bindi yapabileceği bir nokta istiyoruz” dedi. Truva Turizm Yönetim Kurulu Üyesi Turgay Kılıç da Biga da yapımı devam eden Otogar’ın Türkiye’nin en gözde otogarı olacağını ifade etti.

“Müşteri Memnuniyeti Artıyor”
Çanakkale Truva Turizm Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ahmet Demir, çalışmalarını müşteri memnuniyetini ilk sırada gözeterek sürdürdüklerini bildirdi. Truva Turizm’in Çanakkale firması olduğunu belirten Demir şunları söyledi; “Truva Turizm Çanakkale’nin yerel firmasıdır. Çanakkale halkı hiçbir zaman Truva Turizm’in yanından ayrılmadı. Her zaman her türlü şartlarda Truva Turizm yanında oldu. Bizde bundan büyük memnuniyet duyuyoruz. Truva seyahati her zaman Çanakkale’nin birinci firması yaptılar. Halkımıza öğrencilerimize bizi tercih eden herkese teşekkür ediyoruz. Biz de buna karşılık yolcuların memnuniyetini arttırmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Otobüslerimizde internet sistemi, kişiye özel TV sistemi, açık büfeyi sınırsız hale getiriyoruz. Tecrübeli kaptan ve personelimizle müşteri memnuniyetini ilk sırada tutarak hizmet ediyoruz.”

“Gece Gündüz Çalışıyoruz”
Karayolu ulaşımında rekabetin her geçen gün arttığını ancak masrafların da arttığını ifade eden Çanakkale Truva Turizm Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ahmet Demir “Biz yolumuza istihdam sayımızı da her geçen gün arttırarak devam ediyoruz. Türkiye genelinde çalışan sayımız 2000’i buldu. Aileleri ile birlikte 6000 kişiden söz ediyoruz. Bu büyük bir rakam” dedi.

Demir şunları söyledi; “Her şeye rağmen daha iyi hizmet için gece gündüz çalışıyoruz. Rekabet şartları artıyor, masraflar çoğalıyor. Bunun yanında gelirler her zaman düşüyor. 3 yıl önce İstanbul Çanakkale bilet fiyatı 40 TL iken şu anda 35 TL civarında mazot fiyatı 2 TL iken 4 TL’ye arttı. Gemi, otoban maliyetleri ve çeşitli giderlerimiz arttı. Beklenti azalıyor ama bu bizim işimiz. Bildiğimize inandığımız bir iş bu. Onun için yapmaya devam edeceğiz. Her geçen gün şartlar zorlaşıyor, rekabet şartları insanın canını acıtır hale geldi. Ama biz gece gündüz çalışmaya devam edeceğiz.”

Çanakkale-İstanbul-İzmir arasında ekspres servislerle daha kısa sürede ulaşım hizmeti verdiklerini belirten Demir; “Yollar bölündü ama hız sınırları var. Otobüs 90 km’yi geçemiyor. O nedenle aynı saate ulaşılabiliyor. Bir tek dezavantajımız yerel firma olduğumuz için ilçelerden de yolcu almamız gerekiyor. Çünkü Çanakkale-İstanbul-İzmir arasında en çok servisi olan firma biziz. Ekspres servislerimiz de var. Çanakkale’den gece saatlerinde ekspres seferlerimiz daha konforlu duraklama yapmadan hızla gidiyor. Gündüz olanlarda ara noktalara girmek gerekiyor. Yolcu bizi eleştirebilir ama yaz aylarında ekspres artıyor. Her saat ekspres yapamayız. Biz Çanakkale firması olarak bütün ilçelerden yolcu alıyoruz” dedi.

“Hava ulaşımını destekliyoruz”
Çanakkale-İstanbul ve Ankara arasındaki uçak seferleri için bilet satışı yaptıklarını ifade eden Çanakkale Truva Turizm Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ahmet Demir; “Hava ulaşımını destekliyoruz. Çanakkale ulaşımı zor bir kentti. Duble yol havayolu ile bu düzelmeye başladı. Havayolunu tercih eden yolcu bizim yolcumuz değil. Hava yolu ile giden yolcular bizi direk etkileyen bir konu da değil. Biz havayolu ulaşımı için biletleri de satıyoruz. Halkımız bizden temin edebilirler.”

“Her Alanda Truva Turizm”
Çanakkale Truva Turizmin karayolu ulaşımı dışında farklı sektörlerde de faaliyet gösterdiğini ifade den Çanakkale Truva Turizm Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ahmet Demir; “Biga otogarını yapıyoruz. Temmuz ayında tamamlanacak. Biz tüm yatırımı otobüslere yapıyoruz. Bunun dışında petrol ofisi, restaurantımız özellikle Karadeniz pidesi ve Edirne ciğeri ile halkımızın hizmetinde. Ayrıca 68 yataklı otelimiz de var.  Ayrıca Güneş sigorta acenteliği de var. Şu anda acenteler arasında Türkiye beşincisiyiz. Çanakkale gibi bir yerde büyük bir başarı ve güç olduğuna inanıyoruz. Her zaman daha yukarıları hedefliyoruz” dedi.

“Şehir içinde durak şart”
Çanakkale Truva Turizm Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ahmet Demir, transit geçen otobüsler için şehir merkezinde uygun bir yerde indi bindi adı verilen bir nokta oluşturulması gerektiğini ifade etti. Çanakkale otogarının şartlarının çok ağır olduğunu belirten Demir; “Kiralama ve diğer giderleri çok ağır. Büyük külfetler getiriyor. Biz otogara para ödemekten kaçmıyoruz. Sadece yolcuya fazla eziyet çektirmemek için bu talepte bulunuyoruz” dedi.

Demir şunları söyledi; “İskelede düzenleme oldu. Artık orada duramıyoruz. Yolcu indiremiyoruz. GESTAŞ iskelesi içini şu anda kullanıyoruz ama ne kadar kullanırız belli değil. Yaz aylarında kullanmak çok zor. Bundan sonra İstanbul’a gitmek isteyen vatandaşlarımız bir saat önce evlerinden çıkmaları gerekecek. İstanbul 6 saat diye şikayet vardı. Artık 7- 7 bucuk saate çıkacak. Ama  bizden kaynaklanan bir durum değil. Otogara git baskısı var. Otogar şehrin toplanma yeridir. Biz buna karşı değiliz. Çanakkale’den geçen transit otobüslerimiz var. Bunların otogara girmesi bizim bir saat zamanımıza mal olacağından dolayı, yolcularında tepkisi olacağından bu otobüsler Çanakkale’nin belli bir yerinde indi bindi yapabileceği ikinci otogar olarak değil ama yolcular için indi bindi yapabileceği bir nokta istiyoruz. Otobüslere indi bindi yapabileceği bir nokta oluşturulması gerekiyor. Çanakkale`de belli noktalara da yapılabilir. Belediye Başkanı, İl trafik komisyonunun ortak alacağı bir kararla bir yer belirlenirse yolcu şikayetleri azalır. Biz otogara para ödemekten kaçmıyoruz. Sadece yolcuya fazla eziyet çektirmemek için bu talepte bulunuyoruz. Ortak bir noktada buluşacağımızı düşünüyorum. İskele dışında daha merkezi bir yerde bu yapılabilir.”

“Truva Turizm örnek oluyor”
Biga da yapımı süren otogarın Türkiye de örnek bir otogar olacağını ifade eden Truva Turizm Yönetim Kurulu Üyesi Turgay Kılıç, “Otogar yapım çalışmaları sürüyor. Temmuz ayında hizmete girmesini planlıyoruz” dedi.

Truva Turizm’in diğer firmalara örnek olduğunu bildiren Kılıç; “Araç yeniliği bakımından Mercedes’in en iyi müşterileri arasında yer alıyoruz. Türkiye genelinde araç yeniliği açısından ilk onda yer alıyoruz. Bu diğer şirketlere de örnek bir model. Araçlarımızı 30 ayda bir yenileniyoruz. Müşterilerimizin memnuniyeti için çalışmalarımızı aralıksız sürdüreceğiz” dedi.